Grossvenediger 2011
Posádka: Hrocho, Vajko, Brano
Trasa: Hinterbichl -> Grossvenediger (3666 m.n.m)

Popis:

Kedže Vajko vydúdal, šli sme na vikend vyliezť na Grossvenediger. Stretli sme sa o 6:00 v Jenbachu a vyštartovali do Hinterbichl, kde sme sa obliekli vychystali, Vajko s Hrochom sa dali do elasťákov a vyrazili sme o 10:00. Na Gross Venediger sme sa rozhodli ísť z juhu cez dolinu Dorfertal. Počasie nám prialo a za 5 hodín aj s prestávkami a prácou na kalendári sme dorazili na chatu Defreggerhaus. Tam sme našli all inklusive Winterraum. Navarili sme si, zarobili v krbe na saunu a o 19:00 sme už spali. Ráno sme vstali o 5 ráno, prichystali sme si veci, počkali na svetlo a po 7 ráno sme vyrazili smerom na ladovec. Tam sme sa naviazali na lano a ťahali sme smerom k Venedigeru. Prešli sme pár veľkých trhlín , prekročili pár malých, prešli hrebeňom a boli sme tam. Na vrchole. sme si pripili Hanckovou domacou na veduceho oddielu Cigiho, spravili pár fotiek, panorámu, pokukali sme okolité kopce a našli Watzmanna a šli sme naspäť dole. Dole sme šli už 300, na chate sme doplnili zásoby vody, nafotli kalendár a bežali sme k autu. K autu sme už prišli za tmy a vyrazili do Mníchova zaniesť Vajka na autobusku, kde naňho už čakalo 8 žien. A tu už je koniec popisu.